Sailak egin du. Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Saila.
Dokumentuak bi zati ditu.
Lehenbizikoan, alderdi kontzeptualagoak edo teorikoagoak deskribatzen dira, irakasleentzako orientazio zehatzekin konbinatuta.
Bigarrenak bibliografia, baliabideak, estrategiak, adibideak eta abar biltzen ditu.
Lehenengo multzoko lehenengo bi kapituluetan, ikasle adoptatuen eta haien familien ezaugarriak ulertzen dira.
Hirugarren kapituluak eskola inklusiboan hartutako ikasleen hezkuntza-erantzunari buruzko alderdiak biltzen ditu: eskola inklusibo baten oinarriak, ikasgela ikaskuntzarako erantzun globalerako gune gisa, irakasleentzako orientabideak eta ikasle horien behar espezifikoei erantzutea.
Familia ezinbesteko eragilea da, eta eskolaren eta familiaren arteko elkarlana laugarren kapituluan dago.
Amaitzeko, bosgarren kapituluan hezkuntza-erantzun egokia emateko jarraibideak biltzen dituen dekalogoa eskaintzen da.
Dokumentuaren bigarren multzoa bibliografiak, web orri interesgarriek eta eranskinek osatzen dute. Azken horietan, harrera-plan bat abian jartzeko jarraibide orokorrak eta hezkuntza-estrategiak sartzen dira, batez ere tutoretza-ekintzari buruzkoak.
LIBURUA IRAKURTZEKO HEMEN SAKATU
235 ADO volver a la docuteca
Utzi zure iruzkinak
Utzi iruzkina gonbidatua bezala